Оплата та доставка

 

Оплата здійснюється в безготівковому порядку на розрахунковий рахунок Постачальника через відділення банків або через термінали.

Доставка можлива:

- самовивозом;

- транспортом Постачальника;

- через транспортно-логістичні компанії.

 

Вибір товару.

         Меблі та інші товари для обладнання садочків та шкіл представлені на нашому роздрібному сайті www.svitmebliv.in.ua. Меблі подані в окремих рубриках відповідно їх призначенню. Наприклад: В рубриці “Меблі для садочків” розміщені групи товарів: столи, диванчики дитячі, стіночки та інш. Зазвичай, ціни, умови та акції постійно оновлюються і є дійсними. Але на нашу роботу також впливають зовнішні та незалежні від нас обставини. Тому, звертаємо Вашу увагу на необхідність уточнювати ціни та ассортимент в телефонному обговоренні або в електронному листуванні. Перелік запропонованих меблів  знаходиться зверху. З переліку вибираєте рубрику, що Вас найбільше цікавить. Вибравши рубрику, переходьте до вибору товарів. Біля зображення меблів є опис та ціна. Зазначимо, що зображення меблів, особливо їх кольорове виконання, може не повністю відповідати оригінальному вигляду. На зображення впливають і освітлення, при якому зроблено фото, і якість друку, і навіть технічні можливості Вашого комп”ютера. Рекомендуємо орієнтуватись на кольори ДСП надані на сайтах виробників матеріалів, а саме ДСП, або оперувати  простими кольорами : синє ( не “волошкове”), бук ( не “бук баварія”), жовте (не “жовто-гаряче”) та інш. Розуміння, що образне та кольорове сприйняття  у кожної людини різне, і можуть не співпадати, зробить Ваш вибір — легшим, а нашу роботу — швидшою.

Обираючи меблі, майте на увазі, що виробник може змінити конструкцію не змінюючи основних характеристик та призначення. Зміни здійснюються задля найбільш ефективного та економічного використання матеріалів, що дозволяє запропонувати найкращу ціну. Зміни конструкцій, розмірів, матеріалів  за умови збереження ціни та термінів виготовлення за бажанням замовника не є можливим.

Консультація з менеджером.

    Коли Вами прийняте рішення і зроблений вибір про придбання меблів, але запитання все ще залишилися — Вам допоможуть кваліфіковані менеджери. В робочий час для Вас в телефонному режимі працюють консультанти по роботі з різними областями України.  Телефони Ви знайдете в рубриці “Контакти” нашого сайту. Розподілення роботи по різним областям України дає змогу розподілити навантаження рівномірно між менеджерами , тримати телефонні лінії максимально вільними і приділити Вам найбільше часу.  Працюючи з означеними областями, менеджер більш інформований по переліку можливостей (доставка, монтаж та інш), краще орієнтується по мапі (де найближчий склад, чи зможемо привезти за адресою та інш.), досконаліше володіє знаннями, необхідними для роботи в саме цій області (ризики, обслуговування). Також може назвати покупців, що вже робили покупки на нашому сайті і зможуть надати Вам відгук про нашу роботу.

       Щоб не витрачати власні кошти, можете натиснути кнопочку “Передзвоніть мені”  та, вказавши ім”я та номер телефону, просто зачекати,  коли наші представники Вам зателефонують та дадуть відповідь на всі Ваші запитання. Зворотній дзвінок можна замовити в будь яку годину доби, навіть вночі, але зателефонують Вам на протязі одного робочого дня в робочий час.

    Для консультацій через електронну скриньку, в рубриці “Контакти” виберіть нашу електронну адресу  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. та надішліть нам своє запитання. Надіслати запит можете будь коли, в зручний для Вас час. Вам обов”язково напишуть відповідь або зателефонують, якщо Ви залишили контактний телефон.

   Всі меблі виготовляються згідно нормативним документам, що регулюють правила виробництва меблів для дитячих закладів. Тому, навіть за умови, що замовник не поінформований відносно всіх характеристик необхідних товарів (столів дитячих, стільчиків, ліжечок, шаф для іграшок, шкільних парт, аудиторних дошок та інш) меблі будуть виготовлені відповідної належної якості та будуть відповідати потребам дітей відповідної вікової категорії.

Формування замовлення.

    Відповідно до обраної продукції та її кількості, складається рахунок-фактура. В рахунку зазначається : код товару, назва , кількість, варіанти виготовлення (колір ДСП, колір металевого каркасу та інш.) , ціна.  Обов”язково має бути вказана дата, ПІБ та телефон клієнта, спосіб доставки. Виписування рахунку-фактури не зобов”язує покупця до обов”язкової оплати, але і не є обов”язковим для виготовлення меблів виконавцем-постачальником. Рахунок має силу попередньої домовленості між Покупцем та Постачальником.   Оплата, навіть часткова,  виписаного рахунку підтверджує намір придбати замовлені меблі та дає згоду покупця на обумовлені умови продажу (кількість, ціна, колір, умови доставки, терміни виготовлення та ін.). Якщо з дати обговорення замовлення та отримання рахунку пройшло більше місяця, необхідно уточнити, чи не змінились ціни. Наше підприємство намагається не змінювати ціни частіше 1-2 разів на рік. На жаль, іноді зміни вартості матеріалів , змушують і виробника меблів корегувати прайси. Тому просимо уточнювати необхідність перерахунку суми замовлення, якщо з моменту оформлення документів пройшло більше 15 робочих днів. Дата оплати  (не дата отримання рахунку)— це дата запуску меблів в виробництво. З моменту оплати ціни є зафіксованими та не можуть бути змінені. Внесення змін в рахунок можливе тільки до його оплати. В період з моменту оплати і до остаточного виготовлення, вносити зміни можна тільки в розрізі збільшення кількості меблів що замовляються і тільки зі збільшенням термінів виготовлення. 

Вибір умов та способу оплати.

 

Наше підприємство надає можливість оплачувати товар на таких умовах:

- передплата 100%. такий варіант найбільше підходить для бюджетних установ

- часткову передплату 50% з подальшою доплатою в момент отримання подукціїї.

             Враховуючи інтереси покупців та зважаючи на термін виготовлення замовлених меблів, пропонуємо варіант часткової передплати. Часткова передплата дає змогу замовити меблі навіть не маючи повної суми для розрахунку. Дуже часто кошти надходять з різних джерел і зібрати їх швидко та в обмежений термін не можливо. А терміни виготовлення також додають смутку. Зробивши часткову передплату, замовник підтверджує намір придбати меблі — відповідно, стартують терміни виготовлення, фіксуються ціни, що теж дуже важливо в умовах сучасних економічних реалій — та має час закумулювати суму для повного   розрахунку. Ще одна перевага даного виду оплати — остаточний розрахунок здійснюється коли вже меблі доставлені і зібрані, тож замовник бачить за що платить. 

- оплата після поставки товару

оплата після поставки можлива тільки за умови підписання відповідних договорів, супроводження купівлі всіма необхідними документами, що підтверджують платоспроможність замовника — гарантійні листи, узгодження з розпорядником коштів. Документи на поставку підписуються обома сторонами договору. Підписаний примірник обов”язково має бути у постачальника. Саме підписання договору дає старт виготовленню товару. Зазвичай оплата після поставки здійснюється в результаті проведення аукціонів на закупівлю за бюджетні кошти. В такому випадку рішення на придбання меблів підтверджується результатами в системі “PROZZORO”

- оплата готівкою при отриманні продукції.

           Даний вид оплати можливий за умови доставки продукції нашими співробітниками за попередньою домовленістю. Сума оплати при отриманні продукції не може перевищувати 1000 (одна тисяча) гривень. Обмеження обумовлене безпекою як замовника, так і наших робітників.

Для зручності оплати та максимальної економії часу, пропонуємо на Ваш вибір декілька варіантів оплати:

- безготівковий розрахунок

  Не залежно від розміру передплати (100%, 50%, та інш.) оплата здійснюється за банківськими реквізитами вказаними в оформлених документах, а саме : договір, рахунок-фактура. Зазвичай безготівковий розрахунок здійснюють саме юридичні компанії, бюджетні організаціі, тощо — тобто той замовник, який має власний розрахунковий рахунок у банку. В групу компаній “Світ Меблів” входять різні юридичні особи з різною системою оподаткування. Є платники ПДВ за загальною системою, є приватні підприємці на спрощеній  системі оподаткування. Для зручності замовника, та залежно від джерела фінансування можна вибрати найбільш економічно вигідний та зручний. Зазвичай всі надходження на розрахунковий рахунок приходять в той же день, що і зроблена оплата.

- сплата на картку Приватного підприємця - “Ключ до рахунку”

З досвіду роботи знаємо, що не всі замовники мають свої розрахункові рахунки в банках. Що ж робити приватним особам, благодійним фондам, громадським організаціям коли купити меблі необхідно, гроші готівкові, постачальник в іншому місті , а банківського рахунку немає.  Сучасна банківська система пропонує безліч способів спростити розрахунки між замовником та постачальником. З будь якої точки України можна внести готівкові кошти за меблі на рахунок постачальника. При  цьому, замовник відразу отримує документ, що підтверджує оплату. Квитанція містить назву постачальника, дату, суму та інші реквізити , які необхідні для контролю та  звітності. Для внесення коштів через термінали відповідних банків достатньо отримати від менеджера номер картки ( 16 символів). Внесенні замовником кошти відразу відображаються  і на рахунку постачальника, автоматично враховуються в дохід для сплати податків. Виходить, що сплачуючи готівкові кошти на “Ключ до рахунку” постачальника, замовник додатково отримує підтвердження про відповідність купівлі законам України, про сплату постачальником , необхідних для ведення бізнесу, податків.

- готівковий

 Готівковий розрахунок можливий тільки за умови, що будь який інший варіант категорично не влаштовує замовника. Готівкові надходження вносяться тільки в офісі постачальника з оформленням необхідних документів. Сума готівкового розрахунку не має перевищувати 1000 грн.

Вибір способу доставки.

     Вибір способу доставки важливий етап оформлення замовлення. Майже всі меблі постачаються в розібраному вигляді і надійно запаковані. ВСІ меблі пакуються на заводах виробниках, мають виробниче маркування. Упаковка надійна і відповідає категорії меблів. Упаковка придатна для пересилання через транспортні компанїї України. Меблі з ДСП, (або частина меблів, яка виготовляеться з ДСП) запаковані в картон та зафіксовані виробничим скотчем. Металеві деталі запаковуються стрейчевою плівкою з додатковим перекладанням картоном (чи іншим матеріалом) для попередження тертя і, як наслідок, утворення подряпин. Кожна упаковка має маркування що містить код, назву виробу.

Отримати замовлені товари Ви можете:


1. Транспортною компанією

Транспортну компанію Ви можете обрати на власний розсуд. Не зайвою буде і консультація менеджера. Досвідчені консультанти зможуть допомогти зорієнтуватись в широкому переліку команій та їх умов. Найбільша кількість складів по Україні є у наступних транспортно-логістичних компаній:
Делівері: www.delivery-auto.com

Нова Пошта: www.novaposhta.ua

Ін Тайм: www.intime.ua

САТ: www.sat.ua

Витрати за доставку транспортній компанії Ви оплачуєте самостійно, якщо інше не обумовлено з постачальником.
При отриманні вантажу від перевізника, одержувач зобов'язаний перевірити цілісність упаковки та кількість місць відповідно до декларації. Транспортно-логістичні компанії не приймають для перевезення не запаковані, або пагано запаковані вантажі. Тому відмовка: “вони його таким відправили” не відповідає дійсності.  Якщо претензій до цілісності вантажу немає - підписати вантажні документи. Наголошуємо, що за правилами перевізника ВЕСЬ вантаж є застрахованим на повну вартість. Тому, у разі пошкодження упаковки, скаладається акт і вартість пошкоджень буде компенсовано. Відповідальність за комплектність товару в упаковці несе постачальник.

  1. Транспортом постачальника

Транспортом постачальника можна скористатись лише у тому випадку, коли сформоване велике замовлення у вашому напрямку. Вартість доставки в такому разі становить 6-10 % від вартості Вашого замовлення залежно від міста доставки. За умови доставки транспортом постачальника можна замовляти і монтаж меблів. Послуга збирання оплачується додатково і коштує 3-5% від вартості Вашого замовлення. Монтаж здійснюється кваліфікованими працівниками з багаторічним стажем.

  1. Самовивозом

Самовивіз здійснюється з нашого складу за адресою: м.Київ , вул. Бориспільська 40 з 09:00 до 17:00 з понеділка по п’ятницю. День підготовки замовлення для самовивозу визначається за домовленістю з Вами. Якщо Ви не можете забрати своє замовлення у визначену з нашим менеджером дату, повідомте, будь ласка, нас про це, інакше через 3 дні воно буде розформоване.

 УМОВИ ПОСТАВКИ у м. КИЄВІ:

Доставка здійснюється в робочі дні в робочий час : з понеділка по п'ятницю з 9.00 до 18.00. 
    Продукція доставляється безпосередньо на перший поверх приміщення за адресою доставки.
Підйом та переміщення продукції по будівлі - не здійснюється. (крім виняткових ситуацій). За необхідності отримання послуги перенесення меблів по території замовника, підняття на поверхи та інш. - обов”язково обговорити з менеджером компанії форму та розмір оплати додаткових послуг. “Домовитись з хлопцями на місці” - не дозволено правилами компанії. Для кожної бригади сформований графік і об”єм замовлень на день. Затримка для виконання додаткових послуг призведе до зриву графіку і невдоволення наступних клієнтів.

Збирання меблів здійснюється відразу з доставкою. Монтаж здійснюється кваліфікованими працівниками з багаторічним стажем. Збиральники не кріплять меблі до стін, не здійснюють будь яких втручань в приміщення, де розташовуються меблі. Постачальник несе відповідальність тільки за якість меблів , а не за стіни, підлогу чи стелю, до яких меблі були прикріплені.

Регулювання висоти меблів ОБОВ”ЯЗКОВО замовляється заздалегідь, прописується в документах і  оплачується окремо.  Вартість регулювання за одиницю виробу 10 грн.

Оформлення замовлення (документів)

      Коли меблі вибрані, умови та способи доставки та оплати обговорені — саме час оформити документи. Пакет документів залежить від вимог замовника. Зазвичай загальний пакет для оплати і подальшої поставки складається з: договору, специфікації, рахунку-фактури та накладної. Також поставка товару супроводжується документами, що підтверджують якість меблів (товару). Об”єм документів може бути змінений за необхідності. Попередньо можна відправити документи для узгодження через електронну пошту. А вже паперовий варіант на підпис замовником передається за допомогою транспортно-логістичних компаній, або звичайною поштою. Після підписання замовником договору, його відскановану копію направляють до постачальника для початку виготовлення меблів.  Після отримання меблів, весь пакет документів, включно з довором і видатковою накладною необхідно надіслати на адресу постачальника.

     Існує і спрощена система оформлення документів. Зазвичай рахунок-фактура виступає спрощеною системою оформлення основних умов поставки. Оплата рахунку-фактури означає погодження з цими основними умовами. Документи на товар - видаткова накладна  та сертифікати — приходять вже разом з товаром. Рахунки для оплати можуть надсилатися за допомогою електронної пошти та інших засобів зв”язку. Виписування рахунку не примушує до оплати і не вимагає виготовлення меблів. Тільки договір підписаний з 2-х сторін або оплата є необхідною умовою для запуску меблів у виробництво.

Оплата (передплата)

Найприємніша частина в співпраці — оплата замовлення. Замовник вибрав, обговорив, і вже чекає на новенькі дитячі чи шкільні меблі. Постачальник поспішає якісно і швиденько виготовити меблі. Оплата приходить на розрахунковий рахунок і інформація про надходження коштів вже наступного дня у Вашого менеджера. Оплата дає старт виготовленню меблів. Від дати оплати починається відлік термінів виробництва

Виготовлення товарів

    З моменту оплати виробництво починає виготовлення меблів та інших товарів згідно Вашого замовлення. В стандартному  переліку меблів, що група компаній Світ-Меблів пропонує своїм замовникам, більше 500 товарів. Співпраця з основними заводами-виробниками , чиїми дилерами ми є, здійснюється на основі оформлених документів і інших зобов”язань. 

     Раціональне формування виробничого процесу включає такі основні аспекти як серійність та стандартність меблів. Тому виготовлення “ну всього одного столика” більшого або меншого розміру, чи “ну трішечки іншого” кольору є не можливим. На всі вироби зроблені креслення. Ціна на вироби сформована з урахуванням найбільш економічно вигідного використання матеріалів. Кількість робочого часу на виготовлення меблів, закладено з розрахунку на найменшу кількість зміни операцій. Існує виробничий план та графік. 

    Зазвичай виконання одного замовлення займає 7-10 робочих днів. Але існують сезонні коливання термінів виготовлення. Наприклад березень — квітень — 5-7 робочих дня, а серпень — жовтень — термін може зрости до 50-60 робочих днів. Тому, приймаючи рішення про замовлення шкільних дитячих меблів уточніть у Вашого менеджера діючі терміни виготовлення. Зверніть увагу: з моменту обговорення асортименту меблів, уточнення цін та оформлення рахунку до фактичного запуску у виробництво (здійснення передплати або підписання договору) проходить певний час. За цей час терміни можуть змінитися. Були випадки, коли з моменту оформлення рахунку до його оплати проходили місяці — за цей період зазвичай змінюються і ціни і терміни.

     Також зверніть увагу, що виготовлення різних категорій меблів мають різні терміни виготовлення. Наприклад: комплект учнівський на металевому каркасі виготовляється 15 робочих днів,  а дошка аудиторна -5 робочих дня.  В цьому випадку готовність меблів буде по найбільшому терміну. Всі замовлені меблі Ви отримаєте через 15 робочих днів.

 Надходження на склад розподілення та відправка через транспортну-логістичну компанію.

     Для відправки замовнику меблі згідно рахунків потрібно скомплектувати і підготувати. Часто замовлення складається з товарів різних заводів. Тому іноді частина замовлення тимчасово зберігається на нашому складі розподілення до прибуття іншої частини меблів. Всі меблі запаковані і промарковані. Сформовані замовлення відвозять для відправки на транспортно-логістичні склади. На кожну відправку видається декларація в яку внесено всю необхідну інформацію про відправника та отримувача. Для постачальника ця декларація є документом, що підтверждує відправку і виконання замовлення. Підписуючи декларацію при отриманні вантажу Ви автоматично підписуєте видаткову накладну на отримання товару. Зазвичай ТЛК додатково інформують про надходження вантажів надсилаючи СМС повідомлення. Зберігання вантажу 5 днів безкоштовне, потім нараховують оплату за зберігання.

Коли доставка здійснюється власним транспортом постачальника, накладна підписується при    отриманні товару за адресою.

Отримавши меблі, перевіривши кількість та цілісність упаковки можна починати збирання меблів. Коли послуга включена або додатково оплачена — збиранням займуться наші працівники. Для самостійного збирання в кожній упаковці є схема з кріпленням. Збирати меблі легко, використовуючи рекомендації заводу -виробника. У разі потреби, можна подзвонити і запросити консультацію наших фахівців.

Будемо раді допомогти Вам легко зробити правильний  вибір.